• Foto van schrijverStichting SpierKracht

Een nieuwe start | A new start

Bijgewerkt op: 11 aug. 2020

De nieuwe website markeert voor Stichting Spierkracht een nieuwe start, met nieuwe mogelijkheden. Dit jaar hebben we al veel kunnen doen aan webinars, we hebben er een hoop bijgewoond en een paar lezingen en lunchtalks gehouden. We kunnen echter dit jaar door de getroffen coronamaatregelen geen benefietdiner houden, maar we werken aan een oplossing. Een ander nieuw onderwerp voor SpierKracht is ons bereik. we beginnen ook steeds meer internationale contacten met de VS, Groot-Britannië, Spanje en India. Alle oude posts uit het dagboek en van de oude blog zijn overgeplaatst naar deze website, onder de marker "archief". We hopen dat jullie gaan genieten van de nieuwe website, als jullie nog suggesties hebben horen we het graag!

We hebben alle berichten ook getagd op taal, zodat er gefilterd kan worden op bilinguale berichten, engelse en nederlandse berichten.

The new website means a new start for Stichting SpierKracht, with new possibilities. This year we've attended a lot of webinars, and we have spoken at a lunch-meeting for Sarepta Therapeutics. Even though we can't host any 'real' meetings or even a fundraiser-banquet, we are working on a solution so that we can still host something on MD awareness day. Another new thing for Stichting SpierKracht is our international impact. As we are growing, informing people on all sorts of subjects, we've also started to gain international contacts, even outside the EU. For example in India, Great Britain, the United States and Australia. All of the older (pre new website) posts have been placed under the tag 'archief'. For now they are only available in dutch, but we may translate it somewhere in the future. We hope that you'll enjoy the new website and if you have any questions of suggestions we'd love to hear them!

P.S: We've also catergorized all our messages on language, so that you can look for your preferred language. most blogposts are in both english and dutch, like this one, but- for example the archived posts are in dutch only.

7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

The secret is out! September 30th