• Foto van schrijverSayen Leijenhorst

The secret is out! September 30th

Op 30 September hebben we eindelijk los kunnen laten waar we al sinds het begin van de covid-crisis mee bezig waren: een filmpje, om te informeren en mensen een hart onder de riem te steken. voor de privacy van de mensen die eraan mee hebben gewerkt hebben we het op een privéaccount gezet (op youtube), maar als je de video wil zien hoef je ons alleen maar te mailen. Het idee achter de film is niet alleen om mensen te laten zien hoe een gewoon leven met LGMD is, maar ook hoe ze ermee omgaan in de coronacrisis.

Als jullie de film leuk/interessant vonden en jullie meer informatie willen kunnen jullie altijd het contactformulier invullen of ons direct mailen op stichtingspierkracht@ziggo.nl, we antwoorden zo spoedig mogelijk.

on September 30th we were finally able to share what we have kept a secret for a couple of months, since the beginning of the coronalockdown. We've made a video, about the lives of 3 people with LGMD, not just their normal lives, but also how they're dealing with the coronavirus. We have put it on a private account on youtube, for the privacy of the people who were in the video. If you would like to see the video, please fill out the contact form on this website, or mail us directly at Stichtingspierkracht@ziggo.nl.

you can also mail us with further inquiries about the video, in exactly the same way. Don't hesitate to contact us, we will respond as soon as possible.

Dank je voor het lezen!

thanks for reading this blogpost!

22 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts