• Foto van schrijverSayen Leijenhorst

SpierKracht steunen tijdens de coronacrisis

Let's face it, Niemand heeft het makkelijk in de covid-19 crisis, financieel gezien. Desalniettemin wil Stichting SpierKracht blijven fundraisen om ziekenhuisrekeningen te kunnen betalen die niet vergoedt worden door de verzekering. Hoe kan je stichting SpierKracht dan steunen in deze moeilijke tijd

De steun die deze gemeenschap nodig heeft is niet alleen financieel, maar ook morele steun voor alle mensen die al sinds het begin van het jaar in quarantaine zitten, om hun dag op te fleuren.

Door geld uit te geven:

• Je kunt geld direct doneren aan stichting SpierKracht, voor medische kosten

• Je kunt een bloemetje, koffie of brief kopen voor iemand die het nodig heeft/verdient omdat ze al lang in preventieve quarantaine zitten (jullie kunnen ons berichten voor adressen van mensen die door corona al lang thuiszitten)

• Je kunt iets handgemaakts van mij bestellen, waarvan alle opbrengsten aan Stichting SpierKracht gedoneerd worden.

Zonder geld uit te geven:

• Je kunt bij iemand op bezoek gaan in de tuin op een zonnige dag voor een kop koffie en wat gezelligheid

• je kunt onze pagina liken en/of onze berichten liken ''to spread the word"

• Je kunt onze pagina delen om andere mensen met spierdystrofie te helpen door middel van informatie

ons hele gezin zit bijvoorbeeld al sinds begin maart binnen.

Het lijkt me leuk als alle mensen met LGMD2D samen alleen zijn.

Dus, mensen, geef me een handje, stuur een kaart of een bos bloemen of wat dan ook naar iemand die het wel kan gebruiken en laten we voor een hoop mensen de dag opfleuren om de covid-crisis iets leuker te maken en ze te laten weten dat ze niet alleen zijn.

Sayen

10 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven